God... morgon?!

Nej ja skojja:D men vaknade faktiskt jättesent idag xD
14.30 ungefär(A)
menmen^^ ja, de va ju en toppenjul igår:D hade jättekul!
och jag längtar som en tok efter hoppkursen nu :) Vill nog ha Linnea mest^^ .... ok intressant för er att veta(Y) naaaaaaat
xD
menmen..! ja ska snart äta en pirog :') mihih momsi!
sen ska ja försöka städa och kanske fotta lite av julklapparna så ni får se dom!
JUSTE!!!! x''''''''D
på ett av paketen (från min syster) så stod det Till Kungen från Sophie
sen så skickade ja sms till min morbror så han skulle få mitt nummer (han firade också jul med oss) så skrev jag "Jag är bäst /Kungen:P"
han svara "Ahfan hälsa drottningen:)"
xD HAHAHAHHA jag e kung :')
och om ni inte visste de så har två av mina lärare kallat mig kungen och de gör jag själv me och glada fyllon gör de me ^^ (A) hihihi och de va inte heller så intressant ! MEN de va viktigt *bestämd mig*
känns som om dehär blev ett rätt flummigt inlägg?! xD
hare bra hörrni (Y)
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0