Godmorgon

åh gud! vaknade rätt tidigt idag men orkade inte gå upp för mina föräldrar och lillebror höll på åh springa runt för att packa och massa till landet! Dom åkte nyss och då gick jag upp^^
Kaffet var färdigt och dum som ja är tog jag en stor klunk och brände sönder hela jävla munnen -.-'
aja, farmor ringde också:) va kul att prata me henne^^ Hon bor uppe vid vårt landställe och eftersomatt jag totallessnat på att åka till landet så träffar jag henne inte så ofta längre... Sen kan jag inte åka till landet på helgerna eftersomatt jag rider på söndagmornarna ju :P
hon undra om ja skulle komma till nyår men icke då heller! har firat nyår på landet en gång förut och det gör jag inte igen!! sen har jag ju andra planer för nyår ;)

hare bra
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0