Hejhej:)

känner att ja har varit ganska jätte mycket lat idag^^ har inte gjort mkt... suttit vid datan, duschat och spelat TVspel med min lillebror som är världens sämsta förlorare så han har slagit mig och skrikit och gråtit och sitter förtillfället och skriker att jag är dum och tjock och fet. höhöhö :D älskar han också ^^

menmen,, han e ju bara 8a så de gör inget. Låter han vara en stund så brukar det gå över ;)
Snart kommer min andra syster också hem... fast hon bor iaf kvar i sverige xD så då kommer hela familjen vara samlad igen för första gången på länge:)

Vi ska fira jul hemma hos henne sen också :D
Men jag har bara köpt en julklapp och de e åt min bror :S Har INGA pengar .___.
Men mamma säger att de inte gör något... får köpa något i efterskott istället kanske?!
Och systrarnaju fyller ju snart år :D
16januari, samma dag som jag faktiskt ;)

aja, måste fixa mitt hår innan de torkar helt för då blire ett helvette att göra ngt me de x)
Hörs senare kanske ;)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0