Arg som ett bi!

Hejsan hoppsan!
Börjar med att berätta om idrotten som var min första lektion idag dåra.
Först och främst så hade jag min svampbobtröjja och den e gryyyymt cool ;) Men iallafall, idag hade vi såndär trampet eller vad det heter. Man ska iallafall springa och hoppa på någon studsmattliknande sak ner på en tjockmatta och sen göra massa skit i luften och det märktes verkligen att min kondition är usel!!!
Jag höll bokstavligt talat på att avlida efter några hopp så jag fick vila lite emellanåt och sen var jag dommare på själva "tävlingen" som var i slutet av lektionen.

Sen hade vi bild och det var jävligt länge sen jag var så arg som jag blev idag på den lektionen. Vi ska måla våra drömmar och jag tänkte självklart måla mig och Tom Kaulitz! Att träffa honom är liksom min dröm och de är vad jag vill. MEN NEJ! Det får jag inte? Jag förstår inte, de är min dröm och något jag vill måla men det får jag inte. Då undrade jag varför och då sa hon att jag inte får måla av Tom. Då blev jag skitsur verkligen och sen blev det bara värre när hon säger att jag kan ta en annan bild och måla av? Jaha? Jag får måla av något annat men inte Tom? Hon verkar ha något emot TH??? Iallfall sen så sa hon att jag kunde måla omgivningen i hur  min dröm om att träffa Tom skulle vara? De verkar ju kul... not!
Jag flippade iallafall totalt och tänker visst måla av mig och Tom och de kan hon inte ändra på nu xD HAHA!

Aja... åt god kyckling till middag och nu håller jag och pappa på åh tvättar. Ska ner till tvättstugan om en halvtimme igen och fylla en ny maskin ^^

Nej nu har jag inget mer att berätta, hörs senare kanske
Byebye

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: 0kej det lät inte alls bra :/ är sjuk jag så kunde vart bättre:p gör dudå?

2009-04-22 @ 20:32:30
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Leia

Så bra, det är bra här med. =)

Kramar

2009-04-22 @ 20:47:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0