Fortsätt simma

Ja, idag var det då simning i skolan som sagt. Jag köpte två bikinisar men ska lämna tillbaka en av dom. Jag orkar aldrig prova kläder och sånt i affärerna längre så jag köpte två och bestämde mig hemma.
Så jag ska lämna tillbaka en leopardfärgad från H&M, om ni vet villken? Så behåller jag en söt helvit med lite mönster på som me va därifrån. :)
(behåller båda :D)

Aja, på simningen hade vi typ vattenpolo och vet ni vad? Vi var tvugna att ha sådanna här coola hattar på oss, som e på bilden här bredvid. ;) Jag hade en blå och vi va klart bäst!

Sen efter att ha spelat vattenpolo ganska länge, med två korta tvåminuters pauser så var vi klara och ja minns inte om vi vann eller inte? Haha men vi var bäst vilket som!
Men då var det ju dags för att gå och leka finska fyllan i barnpolen.
Man stod på kanten och snurrade 10varv runt en bandy klubba, hoppade i och tog sig fram och tillbaka över polen. Fyfan 10varv dör man ju av!
Smidiga klubbe, de e jag, hade stora problem att gå framåt efter att snurrat 10varv. Varje steg ja skulle ta fram gick snett bakåt! Men med en liten hjälpande knuff kom jag tillslut i vattnet och då vare mycket lättare att ta sig fram.
Vårt lag, dom blåa, vann iallafall här och med den vinsten fick vi ställa oss i en ring runt dom vita och skvätta ner dom med vatten i 10sekunder.
Man kände sig verkligen som ett litet barn igen!

Lektionen var enligt mig rolig. Jag tycker om att bada och sånt, trotts att jag inte är så bra på att simma och min kondition är likamed sämst!
Lyckad dag!

Kommentarer
Postat av: bex

jag frågade debbie först men hon sa att du hade den :) men du har ju ingen mobil så det går ju inte ringa eller skicka sms till dig, men kolla det så säger du till mig så fort du vet om du har den eller inte, men kommer du till stallet imorgon? :)

2009-04-29 @ 21:34:05
URL: http://beeeeex.blogg.se/
Postat av: bex

okej, så du har inte hittat den hemma alltså? :)

2009-04-29 @ 21:56:25
URL: http://beeeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0