Skolan

hello 8)
sitter i skolan men ska precis gå! Har haft photoshop och de va ganska segt :P
här e bilderna iaf ^^



1a är ngn bild där vi bara skulle använda en färgnyans typ :P segt men aja^^ bilden är tagen av mig och är på mig och BrittErik

2a bilden är en kontrastbild där vi skulle ha stor kontrastskillnad på de mörka och ljusa :) den bilden har jag också fotat och det är Isabelle och Baccaral när dom tävlade på sundby.

3e är en komplementfärg bild där jag har valt färgenra blå och orange som är komplementfärger :) Bilden har jag snott från google ^^

Kommentarer
Postat av: LoL

Haha, första citatet från Twilight ^^!

2009-04-04 @ 01:14:17
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0