Spider och skor

Shuuu!!!
Lägger upp bild på helvetet som förstörde min natt !!!! TITTA! där på tröjjan
den typ försöker leka trycket på Toms tröjja men mig lurar han inte!!!

Förstår ni att jag överlevde dendär? De är sådanna som den som får mig att verkligen inte villja leva längre! Vetskapen om att de e just sådanna som den som lever på samma jord som mig ger mig spader! Jag vill inte veta! Jag vill inte se! Jag vill inte!!!!

Ja slut på flippandet!
Till dagens kärlek! MINA NYA SKOR!!!!
Vet ni barn hur mycket jag älskar dom??? Just nu ärä lite jobbigt att gå eftersomatt jag har skavsår från andra skor :/ så jag kommer inte kunna använda dom på ett tag villket är sorgligt... men ändå dom är så jäkla fina :')


Kommentarer
Postat av: rebecca lakey

jag dör för dina jeans och skorna är jätte fina :O <3

2009-04-03 @ 21:45:21
Postat av: Miranda

tack långa lakey :'D <3

2009-04-04 @ 00:01:57
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: YlvaFÖRFAN!

Domdär dojsorna är verkligen gudomliga, hur mkt kostade dom? =)

2009-04-04 @ 10:33:51
URL: http://ylvape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0