Städat

Åååh, jag måste påpeka att mitt rum är städat!
Jag är en riktig slarvmajja och mitt rum har sett ut som ett bombnedslag ganska många gånger! Men nu är det städat så himla fint! Och ni anar inte hur mycket kläder de är att tvätta! HAHA
Jag har en tvättkorg som ganska snabbt blir överfull och det är orsaken till att alla mina kläder hamnar på golvet. Och nu så är allt ihop samlat så tvättkorgen e lagom fylld, två ikeakassar e fyllda och en svart sopsäck. Sen så la min pappa några av mina skor i en svart sopsäck också :O omg... den fylldes, men så behandlar man inte skor!!!
Men han va snäll och hjälpte mig så ja klagar inte ^^
Nu ska jag bara skura och bädda rent i sänden.(villket ja skulle gjort igår när spindeln kom) Men nu är rummet nystädat och vi får se om jag kanske vågar sova där i natt? Vi har ju fortfarande inte hittat spindeln vilket stör mig ganska mycket...
menmen
överlever väll det?
Hare bra folket :)
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0