Städdag

Shuu!
Idag skulle jag vaknat kl 7 men när min väckarklocka ringde va klockan 7.30
Jaja, jag har ju väckarklocka i min stereo och ja hade dragit ur kontakten när jag damsög förut så glömde ja fixa klockan därför varen massa fel i tiden.

Aja, i morse red jag Petite och det gick inte så bra.., som vanligt! Fast första galoppen gick OK. Jaja, skitsamma. Det var städdag i stallet och idag har jag städat, krattat och slängt så himla mycket att jag håller på åh gå sönder.
Vi städade precis allt.
Jag, Sophia, Kira, Sara och några fler var och städade bakom stallet på ena sidan och de va så mycket löv och kvistar och skit att kasta bort.

Efter att ha städat fick vi allafall varmkorv med bröd och min bror, min pappa och Roger kom på besök istallet. Sen åt jag, Ellen och Rebecca en paj som Ellen ahde bakat som var GAAAALET god och de sista fick Sara och Silja
Senare skötte jag älskling, tog hand om Theo och sen gick jag hem!

Känner att jag skrev väldigt jobbgit och fult men skitsamma^^
nu ska jag göra kaffe
ciao ppl!

Kommentarer
Postat av: Ellen

blirdu ledsen om jag seren shopaholics bekännelser med becca? :O

2009-04-19 @ 21:51:12
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0