Tisdag

Ja, nu ska jag då berätta om den hela långa "intressanta" dagen.
Började med att jag väcktes av ett telefonsamtal från Deo, AV och Linnch där de undrar vart jag är. Jag hade då missuppfattat en grej och trott att jag hade sovmorgon. Men icke. De va nationella prov i Engelska B och eftersomatt jag inte har de lägnre trodde jag att jag inte behövde komma på förmiddagen, men lektionerna började tydligen igen kl 10.20 och de va lite innan de som jag väcktes.
Var i skolan 11.20 då lektionen var slut och de va dags för lunch, fiskbuller (Y) mumma! Jag gillar faktiskt de :D hihi
Efter lunch hade vi klassråd och de tog upp lite småsaker och massa skit och sen om studenten.
När klassrådet var slut fick jag lite svenska uppgifter och satte mig en timme och jobbade självständigt med det och sen kom min lärare och kollade så jag hade jobbat med det sen fick jag gå hem dåra.
Ojj, kanske ska påpeka att jag inte har vanliga lektioner utan sitter själv i ngt som kallas Lärar Centret eller något liknande... har inte så stor koll på vare heter men skitsamma. Där sitter jag alltså själv och jobbar med svenska uppgifter.

Iallfall, på vägen hem köpte jag och Andrea glass. Cornetto Jordgubb! Den är ju för jävla god alltså! Jag åkte hem ett tag knappade lite på datan och töntade mig lite hemma med min lillebrors DS, spelade Super Mario.
Sen begav jag mig av till stallet där jag trodde jag skulle möta folk för att gå på en föreläsning om Hästens rörelsenågot sånt grejj! Men den var tydligen inställd så jag hade då avbokat min ridlektion i onödan. Ingen ridning idag alltså.
Men stannade kvar i stallet lite och var med Ellen och Rebecca ett tag innan dom gick.
Sen anmälde jag mig till lite dressyrträningstävling om två veckor och önskade Barney och Dino.
Sen så red iaf Kira och efter hennes ridning gjorde vi sällskap hem.
Nu är de snart dags för mig att duscha, ska bara datanörda mig lite innan ;)
Men vi hörs imorgon
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0