Tisdag

Hejsan:D
LinneaIdag fick jag rida prinsessan! Ja, de e Linnea såklart! Fast det gick inte så bra... hon var jättestel i vänstervarvet och inte alls sammarbetsvillig, fast det var kul ändå. Har ju itne fått rida henne på jättelänge nu känns det som.
Idag red vi ganska mkt skänkelvikning och en massa framdelsvändningar och de gick helt okej. Hon e jäkligt bra på att fuska sig ur framdelsvändningarna men de gick OK iallfall.

Dino
Efter ridningen gosade jag med min andra prinsessa. Yes de e Dino... ja han är en prinsessa! Han var verkligen asmysig inte alls så fånig och rädd och arg som han brukar. Sen kollade jag lite när Kirabira red honom barbacka och sen gjorde vi två sällskap hem :D Jag och Kira alltså :P
Åt lite pasta när ja kom hem och nu ska jag hoppa in i duschen.
Hare bra så hörs vi imorgon:D

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0