Torsdag

Lördag hela veckan?
Nej inte riktigt va? ^^
Men pengarna ska ju rulla in snart? Hoppas jag haha^^
Idag rullade dom iaf ut i samband me ett par nya kompisar (dom nedan)

Yeeeees dom är så mina nu!!
och coolast av allt? Jag köpte till och med i strlk 37 :D hahaha ja brukar ju alltid ha i 36 i högklackade och 35 i låga typ men iaf så skulle jag prova 36 och då varnade hon med att dom var lite mindre i storlekarna och på ena foten satt den perfekt! Verkligen asbra, men på andra satt de inge bra alls... så ja bad om ett par 37 som då var förstora men ja fick prova dom med sulor i och de va närmast bra som jag kunde komma... har ju mina partyinlägg också som kan hjälpa till! :)
Så jobbigt dedär me att mina fötter är så olika stora! Stör mig verkligen jättemycket. Men det är ju vanligt att högerfoten är lite mindre men min är ju grymt mycket mindre!
Jaja.., jag överlever och det gör min passion för skorna med :D
och jag är glad för att jag fått mina skor nu :)
ciao

Kommentarer
Postat av: Ellen

du måste fota dom på och lägga upp omgomgomgomgomg

2009-04-02 @ 21:26:58
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0