Whoa, everybode get down

Godmorgon!
Har precis tryckt i mig två mackor och sitter nu och dricker min andra kopp kaffe den här morgonen. Har vaknat lite tidigare idag av någon underlig anledning? Jag somnade ju ganska sent igår så jag vet inte varför jag vaknade tidigare. Men strunt samma. Idag har jag svenska och inte så mycket att göra där...
Ikväll har jag faktiskt inga planer för än... vi får se hur de blir, jag kanske tillochmed stannar hemma eftersomatt jag ska upp så tidigt och till stallet imorgon. Ska vara funktionär på tävlingarna.
Men vi får se.

Kommentarer
Postat av: S

skitfin header du har :D

2009-04-30 @ 10:00:29
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0