igår kväll

Hello
Hemma från stallet nu:) Va kul! Träffade Sophia och vi delade på en semla ;) mumsi.., sen visa ja massa bilder från igår till dom som va där :)

Ja igår va ju faktiskt väldans lyckat:D
Träffade Ellen i huvudsta centrum och därifrån ringde vi Husberg och fråga vart dom var så kom hon och hämta oss:) Där uppe var alla glada stalltjejer och folk. Jag hade ju ingen dricka me mig så hade bara tänkt va där lixom men de snälla barnen bjöd på vin :) hihi!
Sen kom jag och Ellen fram till att köket var roligaste stället så där satt vi typ hela tiden.., och vi spelade in välrden oseriösaste videoblogginlägg som kanske kommer upp senare ;) haha och Ellen lekte me glöggen. Sen försökte vi fotta Edvard... gick typ inte så bra men hahah skitsamma^^
Och Ellen frågade honom hela tiden vart glöggen var!... jaja ingen fatta rja va skriver xD AHHAHAH skitsamma de va kul(Y)

jag, philip och edvard
ellen och rebecca lossassover^^
ellen, glöggen och jag ;)
issa, my carro och bex dansar
jag och edvard
kevin.., frida.. sen kan ja inte mer namn 8)

jaja de får räcka barn:)
ciiaooo


Kommentarer
Postat av: sophia

hahahahah, semla va mums. hur mycket är jag skyldig dig? :)<3

2009-02-22 @ 10:25:46
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0