24/2-09

Hello:)
Mamma väckte mig imorse och sa att Adrian skulle vara hemma? Jaha? Ja kan inte vara hemma med han idag iallafalla för ja har saker att göra i stallet!
Men hon sa att han kunde vara hemma själv ett tag då så de får han vara!

Jag har egentligen ganska brottom men igår glömde jag berätta att Ellen började gråta under filmen xD HAHAHA och dum som jag är glömde jag säga att vi såg Bröllopsduellen

den var faktiskt riktigt bra och rolig! och lite sorglig eftersomatt Ellen grät också;) Men som vanligt så är reklamerna innan filmen asroliga xD gud va vi skrattade och vi bestämde oss för att vi ska se en ny film som ja inte kommer ihåg va den heter just nu som handlar om en shoppinggalen tjej ! Kan de bli bättre?
Nej nu måste jag kila:)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0