.......

Godmorgon!!!1
alltså ja e ju lagom trött?!?!??!!! För ngn (jag) lyckades inte lägga ifrån sig sin bok (Ljudet av ditt hjärta) igår, trotts att ja försökte efter alla (7) kapitel jag läste, igår kväll. Jag lyckades knappt lägge ifrån mig den efter de 7kapitlerna, trots att boken var slut... de e ngt galet va ja e besatt av böckerna!!! GALET! Jag ville läsa om den direkt igen! Fast tröttheten hann ikapp mig och ngn gång efter fyra lyckades ja på ngt sätt somna!
Så nu har ja läst alla tre böcker och väntar på att fyran ska komma på svenska :'D

Vaknade imorse och orkade inte!! Menmen.., måste göra mig iordning och åka till skolan... trotts att ja inte måste åka till just skolan.., eller ja, vi bestäma oss för att filma klart där^^
och ja hatar redan dehär me att filma! usch!
Aja.., mitt lypsyl vill inte stå på borde bredvid mig! ... de ramlar ner om ja tittar på de!!!!! ok överdrev lite men ja vet inte hur många gånger de har ramlat ner på golvet nu xD
aja byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0