Förlåt!

Alltså jag måste vara sämst på att uppdatera nuförtiden?
och de gör mig så glad att ni som läser ändå orkar er in på min blogg och läsa varje dag :') tusen tack!
Jag ska verkligen bättra mig! Och så fort ja hittar min kamera så ska ja börja me dagens outfit och sådant!

Jaja, dagen idag var ok.., började me redigering och vi satte dit lite fler roliga saker^^ hihi ni får se trailern sen när den är klar :D är faktiskt rätt glad för att vi valde Action/Komedi eftersomatt alla andra tog skräck eller trhiller! Så vår grupp lär väll sticka ut lite?! ^^ hihi
Vi fortsatte på omslaget till DVDn och var otroligt oseriösa när vi skrev på baksidan. De e ju inte texten som betygsätts utan bara själva utseendet så i texten på baksidan står typ massa skit bara ^^ men de va kul
Sen har vi ritat oss själva i photoshop till framsidan så de ser lite roligt ut :D haha! Jaja
Efter skolan åkte jag hem och har idag igen, spelat dataspel med min lillebror, hihi! Nu spelar vi ngt Zoo-spel och zebrorna fick assöta föl! 8D haha

nej barn, jag fick INGEN hjälp med förslag till tatueringar! *besviken*
Funderar på att ha Never Mind?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0