Kan inte låta bli

hahah hur sur jag än är så kan ja inte låta bli att blogga!
så då kan ja passa på att berätta att min dag var sämst för ja förstörde den för min syster ._.
jag lyckades glömma nycklar och mobil hemma och ja hade halvdag idag som jag ju skulle spendera med min syster i badhus!
Men eftersomatt ja inte hade min mobil så kunde ja inte ringa henne och säga att jag inte hade mina nycklar! fyfan! stackarn hade smsat mkt och ringt så när mamma kom hem och öppna dörren så ringde hon precis och då sa hon att hon åkt och shoppa och jag fick så dåligt samvete :(

här på sidan ser ni dagens outfit... gröna tröjjan e från bikbok svarta från HM leggings från gina sen hade ja en vit kofta skinnjacka och vita skor

idag ringde också min syster från frankrike och nu är de en vekca tills ja ska åka ner till henne:D
fy va ja längtar! Vi prata lite sen så gav hon telefonen till "min kille" men ni som känner mig vet.. jag pratar inte engelska.. ok ja kan göra de om ja måste! men nej inte gärna på telefon och ABSOLUT inte med dom som kan svenksa... ok han kan inte svenska dåra xD men skitsamma.... fast ja va rätt elak som inte sa något O_O men ja våga inte helt enkelt hahah :D
menmen... vet inte riktigt va ja ska packa ner men de löser vi senare:D
nu har ja iaf lagt in ett ordentligt inlägg *duktig*
hör kanske av mig igen idag t.o.m ;)
Tschüss









Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHAHAHAH! FRANKFANCLUB.BLOGG.SE

2009-02-20 @ 04:24:38
URL: http://jessicaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0