Måndag

Hejsan:)
Dagen idag var ok... Naturkunskapen var ju typ såhääääääääär trist! Har nog aldrig tidigare varit så ointresserad. menmen! Idag titta ja och Deo lite på Torkel i Knipa, vår favoritscen när låten "Be om hjälp är" så jäkla kul. jag skrattade så tårarna sprutade bokstavligt talat xD
Sen åt vi lunch och de vegitariska (som ja alltid tar) var så jäkla gått, pastagratäng me spenat och MUMMA! ja åt två STORA portioner:)
jag och Deo gick och köpte kaffe innan vi drog hem.

Och gottegris som jag är gjorde jag varmchoklad me vispgrädde när jag kom hem ahhahah..,
haha ni anar inte hur mkt grädde jag hade i (A) när de tog slut i koppen så spruta ja i ny huihihihi

sen deckade jag i sängen och vaknade inte förren min bror väckte mig till middagen ;D Plättar
åt så jäkla många så ja nästan spydde ! hahaha menmen

nu gör ja inte mkt... bara tare lugnt :)
försöka hitta mitt lypsyl som jag har tappat bort, så jäkla klantig som jag är -.-' mina läppar börjar bli riktigt torra!
jaja ska dra nu... kanske lägger in en dagens outfit först?! :)
hörs senare
ciao

Kommentarer
Postat av: Leia

Det är rätt inställning =)

2009-02-16 @ 19:00:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: ♪♪♪Andrea♪♪♪

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!

skrattar fortfarande

2009-02-16 @ 19:03:11
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0