Söndag

Smidiga klubben som består av mig, lyckades försova sig i morse! Men ja hann springa ner till stallet för att rida!
Vi skulle hoppa och eftersomatt Petite skulle gå Ponnycuppen senare så skulle jag hoppa Betty.., men hon skulle också gå så i sista sekunden fick ja byta till Petite iallafall vilket var lite surt för ja hde gärna testat Betty. Menmen..,
Hoppnignen gick helt ok, va ganska kul och Nina tyckte de såg jättebra ut så de är ju bra:)
Efter de så busade jag och Ellen som vanligt ;) Frågade om glöggen idag igen, fast på skämt! hihihi
Jaja... sen vare ponnycup dåra och bortalaget vann! Jag och Ellen svullade fika :D hahaha (A)
Sen gick ja hem me Sophia och när ja kom hem vare äcklig korv till middag!
Nej ja ska duscha och sånt men kanske kommer ne video från hoppnignen sen?!;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0