Söndag=segdag

hejsan
imorse red vi för Pelle för Nina hade tagit ledigt:) Jag fick rida Adde istället för Petite för hon skulle ju gå ponnycup sen på eftermiddagen. De gick faktiskt bra, han va fin från början till slut, förutom att han var typ såhääääääääääääääääär seg  :) men sån e ju han 8) hihihi
sen så satt jag och Sophia i cafeterian och pratade jättemkt om Twilight böckerna och om fyran som snart kommer ut på svenska :) Ingen av oss vill läsa den på Engelska så vi msåte vänta på den svenska 8) Pratade om Robert (Edward) och Taylor (Jacob) och kom fram till att Rob e min och Taylor hennes ;) hahaha fast Taylor har ju fått träna så jäkla mkt nu så han har ju väldans fin kropp just nu 8D HAHA
skitsamma

Sen efter de va de ponnycup och Kira var arg på mig utan anledning *sårad* hon slog mig i ansiktet ._. och tyckte inte ja va bra på åh fota... ._.
sen gav ja henne en anledning att vara arg xD fast egentligen inte?! men hon blev arg :( men ja blev sårad då!
aja skitsamma
vi snyltade fika från ponnycuppen och sen skötte jag Barney:)

När ja kom hem så beställde vi pizza sen sov ja en stund(A) och nu sitter jag här och segar och pratar me Sophia om Twilight igen:D
vi funderar på att trycka tröjjor däre ska stå på bröstet "BITE ME" och på ryggen ngn av böckernas titlar:D

aja nu ska ja leka vidare:D hörs senare ;) ciiiiaooooooo
peace


Kommentarer
Postat av: Kira

de va inte meningen o slå dig :'O

och ja är inte sur, jag SKA sluta, och du hjälper mig bara.. men min beroende sida (den onda sidan duvet^^) blev irriterad ^^

men duvet att ja älskar dig i alla lägen :'D

2009-02-09 @ 15:02:05
URL: http://kiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0