stackars bror :'<

Hejsan!
Idag när ja kom hem från skolan så sa mamma åt mig att gå och krama min bror! Jag fick panik och undra vafan har hänt me ungen nu då?
När ja kom till TVn där han satt dåra, så såg jag bara två enorma läppar! Han har alltså fått en hockeypuck på munnen idag! De e så stora och kännslig som jag är va ja sekunden från att gråta när ja såg honom! Men vile inte göra de framför honom för då blir han bara så lessen! De gick och rönkade direkt och han har en lös framtand nu pga det. Nu kan han alltså inte prata så han har penna och papper för att komunisera med oss! :'< liten *trösta*
och han ska ju inte me på båten så de e lite synd om honom, han ska få va me moster ochd e tycker han därimot är jättekul så de e ju bra.

Nu måste ja skynda mig, ska snart åka!
Ska försöka hitta på något fint ja kan göra för min bror sen när ja kommer hem! De e så grymt synd om honom :'/
aja, tar me mig datan så kan ja blogga;) även om de bara e en natt men iallafall:D
CIIAAAOOO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars lillebror! hur lyckades han med det? ge honom massa kramar från mig! saknar!! love ya!!

2009-02-06 @ 21:13:29
Postat av: millie

stackars söt!

2009-02-10 @ 22:15:22
URL: http://missprezident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0