Tisdag

skolan idag gick ok... började me att städa lite i skåp inför flytt av bildsalarna. Vi ska byta lokaler.., byta byggnad så allt från gamla ska till nya! Och de e datorer, fotolapp, FOTOLABB, pennor, papper, tryckmaskiner allt jäkla skit som finns i bildsalarna ska ut och in i de nya -.-' asjobbigt.
Och Deo var borta och de gjorde de hela tråkigare :( hoppas du kommer tillbaka snart<3

Lunchen fick vi falukorv me potatismos och rostadlök! Ja åt inte falukorv och knappt ngt av de vegitariska grytan men jag älskar vekrligen potatismos me rostadlök så ja klarade mig^^

Efter lunchen gick jag och köpte kaffe och Lollo köpte varmchoklad med vispgrädde:)
Sen hade vi klassråd och sen svenska och Linn var galet rolig som vanligt ^^

Efter skolan åkte jag tuill solna för ja hade låst in mina nycklar, så ja hämtade min lillebror så kom pappa hem och låste upp och skjussade mig till stallet när jag hade hämtat mina nycklar.
Där fick jag Dino och det gick hyffsat bra faktiskt:)
Efter ridningen var det Teoricnlinic och den var faktiskt jätteintressant. Nina berättade om foder och vad som var bra och mindre bra för hästarna, vad som var onödigt och såntdära:) Jättebra att prata om eftersomatt de flästa på ridskolorna har ju en dröm om att få skaffa egen häst och då är de ju bra om vi lär oss en del om det också.

Sen åt jag korv med bröd och ringde pappa så han kom och hämta mig för jag vågar ju inte gå hem själv så sent på kvällen, dels för att de e mörkt och jag är mörkrädd och dels för att de finns så äckliga människor ute just i de området påväg hem från stallet.
Nej hörrni nu ska ja duscha sen plugga naturkunskap innan ja kryper till korgs:)
hörs imorgon:)
hejdå


Kommentarer
Postat av: LoL

Hahah, fotoLAPP? ^^

2009-02-18 @ 18:49:38
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Miranda

HAHAHAHHAHAHHAHAHA JAG MENA LABB xD HAHAHAHAHHAHAHA OMG va rolig ja e :'D

2009-02-18 @ 19:29:11
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0