Tisdag

Hejsan:)
Skolan gick bra:D Vi förbättrade lite saker och fick en kamera, som vi då bara lekte me xD och kollade på en gammal film som var på ^^ me ngn kille och de va hyfsat kul:D hihihi
de vart pannkakor till lunch! MUMSI! men keson va snusk :'< ja som älskar keso! Men den smaka rumpa? idag!!
jaja
efter skolan tänkte jag åka hem imellen skolan och stallet för en gångs skull men när ja kom till dörren hitta ja inte mina nycklar! Letade i jackan och hela väskan och i byxorna får dom inte plats! :P Blev skitsur! Ville ju komma hem och tare lugnt lite innan ja drog mig ner till stallet.., och så va ja jäkligt pissnödigt!
Iallafall.., var ju bara att gå till stallet iallafall!
Ja.., några meter från stallet så tänkte ja byta låt på mobilen och stoppar ner handen i fickan på munkjackan... och nejmen, ett par nycklar så kul! Fyfan! blev nästan ännu surare!
Jaja, var ju ingen idé att vända om när jag redan var framme, så jag bytte om och sånt:P hihi
tog in Tina från hagen och borstade på Dino som ja red idag dåra^^
Och eftersomatt de bara va ja som skulle ha honom så fick han ha mitt träns xD

Lektionen gick..,? ja vet inte... alltså just nu är Dino i en dålig period när de e nästintill omöjligt att rida på honom! Han kan inte gå med nybörjarna för han bara springer och tokar sig! Är verkligen förjävlig! Menmen! Märkte de i början, stack iväg så fort jag kortade tyglarna och hackade me huvet och höll på och spände sig! Sen när vi flyttade skänkelvikning i trav så var han skitsur!
Vi fick flytta i skritt i stället och han blev fin, sen galopperade vi och han blev fin då med! Och efter de så var han finfin och jättehärlig:) Gick alltså bra i slutet!

Sen satt ja i cafeterian, åt chips och korv 8D haha
och sen gick jag och kusin hemma så nu sitter ajg här! Ska duscha och sen läsa mer i Ljudet av ditt hjärta :)
imorgon ska vi träffas kl 11.30 i spånga:)
Behöver inte åka till skolan för vi ska filma bara:D
Jaja, vi hörs hörni!
hare bra
ciao

(bilden e från tävling i maj förra året)

Kommentarer
Postat av: millie

vilken fin bild ;O <3

2009-02-04 @ 18:03:52
URL: http://missprezident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0