tröttare än tröttast

gomorron
alltså ja e tröttare än världens tröttaste och argare än världens argaste!
nej... lite överdrivet! Men hallå! Igår tog smöret slut så ja sa till och sa köp bregott för jag e ju såndär jättekräsen människa och får kvällningar av de andra smören. och va finns i kylskåpet idag? LÄTTA?!?!?!?! fyfan! De e de sötaste vidrigaste smöret efter flora! -.-' och de känns ju som att de köptes för att reta mig!? och ja nu blire ingen frukost tills de där jävla smöret e borta för ursäkta, ja klarar inte av de! *överkännslig*
Nej barn! Mitt hår är en katastrof så de måste ja göra något åt!
goodbye 8)

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag kan inte heller äta annat smör än det jag har ätit hela livet xD Haha,men jag gillar din blogg :')

(Jag är Karrooo från THF)

2009-02-18 @ 20:38:30
Postat av: Miranda

haha visst e de äckligt att byta smör helt plöstligt?:D haha min papap säger jämt "smör som smör" men de e inte sant! HAHA:D

Åh va kul att du gillar den:D nu blir ja glad:)

<3

2009-02-18 @ 21:08:14
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Karro

Haha precis,en gång hos en kompis var jag tvungen att äta ett annat smör än det jag vanligtvis brukar äta,jag tänkte spy av det xD

2009-02-19 @ 21:38:36
Postat av: Miranda

fyfan! påminner mig om en gång då ja åt korv hos en kompis xD ja hatar kanterna på korven! de längst ut! och de åt ja hos en kompis ändå fick nästan kvälnigar hAHAHHA :D

2009-02-19 @ 22:52:45
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0