31/7-09

GodmorgonGodmorgon!
Solen skiner och jag är uppe med tuppen! Jäkligt bra av mig, har redan gjort kaffe och klätt på mig så idag har jag varit bra pigg och glad på morgonen.

Idag kommer antadligen massa glada brunbrända barn hem från Magaluf, hoppas jag. Har ju saknat dom massor. ^^ Men innan de så tänkte jag faktiskt dra mig ner till centrum och handla lite. Har t.ex inte ngn frukost eller sånt så de behöver man ju skaffa sig...
Sen kolla på lite kläder är ju alltid kul :D mihihi

OCH PENGAR TILL MOBILEN! Usch, allt bara tog slut igår ju! HAHAH Inte okej! Men det är ju bara att skaffa mer nu och vara lite mer sparsam, hahaahaha!

Nej ppl, vi höres

peeeeeaaaacee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0