23/6-09

 

Goddag?! ^^

Imorse så väckte min lillebror mig med frukost på sängen. Han hade gjort kaffe och två mackor så kom han in med det till mig, hur gullig kan man vara?

Trots att det var tidigt då han kom och väckte mig, blev jag verkligen superglad och åt min frukost och gick upp. Sen efter det så satt jag vid datorn och prata med folk. Ellen och jag skulle åkt in till stan, men det blev inte av för Ellen hade inte fått sin lön.

Istället gick jag en snabbis och mötte Sophia och hjälpte henne med en sak. Imorgon åker den lyckosten till Peace&Love och jag är vekrligen grymt avis;) Menmen, nästa år får bli mitt år?

På vägen hem köpte jag en Loka som jag inte provat inna, Hallon med Grape. Den var kalasgod:D

Nu har jag ingen aning om vad som ska göras idag, utan det får bli som det blir:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0