Rosa pyjamasshorts till fest!

Igår dåra vare kalaskalas ute i spånga/vällingby och de va nice till en början...
Vi drack öl och dansade lite ;)
Men sen så vare några som hade otroligt stort problem med mina shorts som va vita med rosa glasspinnar på. Enligt dom ahade jag på mig pyjamasshorts, men de sa dom inte till mig förståss. Dagens tjejer alltså! -.-'
De hade också problem med min kompis som råkat peta på sin näsa? Ja det var tydligen ngt elakt att göra i närheten av en tjej som inte gillade sin egen näsa?

Sen råkade ja titta på en av dom i mer än en tredjedels sekund och då hade jag tydligen "tittat elakt". Jaaaaaa, verkligen!
Så hon blev fett sur och ja pallade inte bråka så jag bad om ursäkt.
Det var tydligen skitkul för hon kunde knappt stå upp så mkt som hon skrattade åt att ja bad om ursäkt.....?

Senare kommer DOM till mig och min kompis och ber OSS komma till DOM om VI har ngt problem me DOM?
Vi hade fan inte sagt ett skit, hon hade petat på sin näsa och ja hade haft på mig rosa shorts och nu ber dom, oss att berätta om vi har ngt problem med dom?
Fan gör de själv innan istället!

Sen vare en kille som sa "Du har ju hotpants på dig"
och två tjejer bryter genast ut "Det är INTE hotpants!"
Han kolla på dom och sen mig och fråga "Vad är det då?"
"Pyjamasshorts!" svara jag xD hahahaha ^^ då blev de lite tystare och lät mig va.

Sen klockan en miljon eller ngt liknare så åkte alla hem till ngn och jag ville hem till mig, men ahde missat sista pendeln. Och självklart så är två av tjejerna som hata mina shorts där också. Vi försökte lifta hem och få skjuss tillsammans och sånt och sen så helt plötsligt så ska de gå ut och röka och sen är odm borta och jag är ensam kvar^^ nice!
Lyckades fixa en taxi för typ 20spänn från spånga till sumpan men han var snäll och skjussade mig hela vägen till solna och jag kom innanför dörren ungefär kvart i sex i morse....

Somnade direkt när ja kom hem och vaknade 10 över två.
Nu ska jag duscha och sen springa ner till centrum och kolla efter en väska jag vill ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0