Söndag

Hello!
Seg med uppdateringen idag igen, jag vet!
Men jag red iallafall Barney imorse. Vi hade lekar/stafetter och vi hade byggt fram två banor med balansgång och massa konor.
I ena laget var det jag-Barney, Ellen-Charlotte och Rebecca-Betty.
I det andra laget var det Fredrika-Baccaral, Stina-Dino, Annahita-Lalune och Cicci-Petite.
Vi som va en mindre fick göra en extra gång.
Iallfall. Vi började med ngn trav och skritt grejj och Barney var verkligen astaggad och kunde knappt skritta tillbaka så jag fick flytta han i skänkelvikning typ hela vägen.

Sen massa andra grejjer och en gren vi gjorde va att man skulle rida ner till spegeln hoppa av och sjunga och sen hoppa upp igen och precis då jag skulle sätta foten i stigbygeln så for Barney iväg i full galopp och jag tappade honom! Det var ganska så jättepinsamt men det var bara att följa efter och fånga honom och göra om.

Dagen fortsatte med lite promenader och blomplockande och hundvaktning men det var kul.

Skötte sen Barney och åkte hem.
Imorgon SKA jag göra klar all svenska jag har fått att göra. SKA!
Aja, vi hörs imorgon ppl:)
bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0