4/3-09

Hello:)
Dagen idag har varit lugn.., på lunchen delades de ut gratis tårta så jag blev lite sur när ja inte gick på lunchen idag... menmen, jag överlever.
På bilden ska vi göra masker och de ska faktiskt bli riktigt kul! Jag har funderat lite på hur min ska va och kommit fram till att jag vill ha den i färgerna, rosa, svart och guld. Sen så ska de va en ögonmask, som alltså bara e vid ögonen och inte i hela ansiktet om ni förstår. alltså såhär ska formen vara
De har också varit drygt kallt idag!
På väg hem från skolan fick jag sms av Ellen som ville gå och titta på fotboll så istället för att åka hem till mig åkte jag till henne. Där åt vi middag, nudlar. Hihi! Och Ellen skrattade ihjäl sig? Snudd på iallafall!
Jaja, vi tog bussen från henne till skytteholm och skulle kolla på när hennes kompis spelade. Lyckat? Nej, vi lyckades inte riktigt förstå på vilken av alla planer han spelade och när vi trodde vi hittat rätt så såg vi han inte... Kalla som vi va gick vi runt lite och hamnade tillslut på Max.
Ellen smsade Jesper därifrån för vi trodde vi såg han inne på ungdomscafet. och ja, där var han. Så vi gick och hälsade på Jesper och Axel innan vi åkte hem igen.
När ja kom hem fanns de sådanna här chokladfingrar ni vet? Dom är iallafall megagoda, speciellt till kaffe.
Nej barn nu ska ja titta på TV
Peace

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha men det var rätt plan vi var vid! Han fick komma in typ 25 min från slutet :P Haha :)

2009-03-05 @ 13:50:28
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0