6/3-09

hello
jag har ganska så jättetråkigt just nu :P haha, menmen! Har spelat dataspel med lillebror^^ Harry Potter, coolt va? Och duktig som ja e klarade ja ut hela spelet (A) hahahahah xD efter de satt vi och garvade åt den här videon


sen måste ja bara visa Deo's otroligt roliga video xD hahaha hon har klippt ut ljudet från flummiga filmer vi har spelat in i skolan och sånt då vi bara pratat helt "vanligt"... ok inte vanligt men typ larvat oss bara. Men så har hon iaf klippt in våra röster i THklipp xD
Linn e Gustav, jag e Tom, Anna-Veera e Bill och Andrea e Georg
hahahhahaha enjoy it ppl

Kommentarer
Postat av: sophia

sv: ja hon är faktist också väldigt bra! :D

vet du hur man får in mp3 i bloggen?

2009-03-06 @ 21:41:35
URL: http://piuys.blogg.se/
Postat av: sophia

va?! äre sant? :'(

2009-03-06 @ 22:07:46
URL: http://piuys.blogg.se/
Postat av: Linch

hahah assåX'D jag tror jag döööörxD

2009-03-10 @ 20:44:34
Postat av: Linnch

hahah deo skrev gravat instället för garvatXD

2009-03-10 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0