Barney

Idag fick jag rida Barney igen:)
Gick helt OK, kunde gått bättre men kunde gått sämre också^^
Vi flyttade lite i traven och red me bogen in i galoppen och såntdär! Han blev hyfsat fin i slutet iallfall men Emelie kunde bara fotta i början för batterierna tog slut på kameran... och i början var han ganska mkt emot mig :P
haha titta själv

lite fler bilder

och ja, han fick ha lite rosa på sig^^
Nina tyckte han såg ut som en tjej och Helen tyckte de såg ut som att han hade ett föl i magen. Måste nästan hålla med han e verkligen jätte rund om magen nu

aja, Madde och Rebecca lånade mig ridkläder idag för ja hitta inte mina... så ja fick rida med Maddes stövlar idag^^ hihi lite finare än de skor ja brukar ha hahahhaha

Sen så vare bara att skynda hem för direkt efter vår ridning skulle de stänga stallet.
nu har ja ganska så jättetråkigt...
ska kanske titta på TV
hörs senare
ciao<3

Kommentarer
Postat av: Barney<3

Neej,, jag tycker han e skiiit gulli i rosa!

2009-03-08 @ 10:28:00
URL: http://barajossan.blogg.se/
Postat av: Barney<3

Obs,, Inte Min Blogg!!

2009-03-08 @ 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0