Hoppning

SHulluluUulu :)
Dagen inleddes med Engelska och sen Svenska, otroligt segt och tråkigt som vanligt! Pallar inte! Sen hade vi lunch, med ngn slags vegitarisk lasagne.., och trots de hade dom vegitarisk mat också?`!?!?!? jaja skitsamma
efter lunch gick vi på stödsvenska där AV läste en hel text om idoler med finsk brytning, otroligt roligt^^ hahaha
sen naturkunskap där vi råkade skriva ut miljoner papper, haha

Efter skolan åkte jag direkt till stallet för att hoppa påni och då fick jag veta att ja skulle ha älsklingsBarney! Gud va glad jag blev. Idag var han rätt pigg om man jämnför me hur han brukar vara, men han höll på åh larva sig lite på ett hinder! Vi hade inte så bra flyt igruppen idag så vi hann inte hoppa så himla mycket!
Sen så filmade Madde också men ja kan inte hitta min sladd till kameran så ja kan inte ladda upp något än :(
Efter ridningen lekte jag och Lakey i cafeterian och hon spelade kort me sin nya bästis ;) hihihihi
Sen vandra ja hemmåt och fick Donken till middag !! Och riskakor, fast inte till middag, men  ja fick riskakor :)
nu ska ja lugna mig lite^^ duscha och sånt
ciao

älskade Barney Bus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0