Know your star :O xD

hahah alla ni som sett "All That" på Nickelodeon som gick för typ tusen år sen kanske kommer ihåg dedär Know your star... aja.., kände bara för att skriva de men ja hitta en lista som ja ville göra för jka har tråkgit^^

Förr
Hur många olika hårfäger har du haft? -
nåra st, vet inte rikgti
Var föddes du? - solna
Och var bodde du när du var liten? - här :P
Dagis du gått på? - Hannebergsdagiset
Djur du hade? -  fick min katt när ja va fem
Sjukdomar du haft/skador? - öh alla domdär bebis sjukdommarna hade ja iaf x)
Första kärleken? - ??
Första hobbyn? - dans tror ja de va... och hästar;)
Ditt första ord? - vet inte?!?!
Syskon? - Rebecca och Sophie och Adrian

Nu
Hårfärg? -
mörkbrunt
Bor? - solna
Skola/jobb? - samgymnasiet
Djur? - misse.
Sjukdomar/skador? - dumt knä
Förhållande? -  haha
Hobby? - påni
Familj? - mamma, pappa, systrar (en i frankland) och bror och min misse
Betyg? - får leta efter sämre... tyvärr :(

Framtid
Bor? -
utomlands
Jobb? - som betalar hyran
Djur? - om jag har råd, häst
Gifta dig? - rik ^^
Hobbys? - påni
Antal barn? - ett
Resemål? - ngnstans

Favorit
Färg -
rosa
Mat - tortelini
Dryck - kaffe
Djur - påni
Intresse - ridning
Plagg - pyamasshorts
Skor - pumps
Låt - just nu, breath me breaking benjamin
Artist - Tokio Hotel 8D

Välj en
Cola
- Fanta
Hund - Katt
Usa - Frankrike
Svart - Vitt
Hammarby - Aik
Göteborg - Stockholm
Harry Potter - Sagan om ringen
Kjol - Shorts
Linne - T-shirt
Fotboll - Innebandy

Mobilt
Modell? -
ngn sony ericsson
Bakgrundsbild? - påni
Den första bild i kameralbum? - misse
Ditt 10 sms: ja jag vet inte :(
20: Haha gjorde han säkert XD
30: Eller börjar vi halv?
40: typ snart? Jag vet inte riktigt men..
Hur många sms har du skickat? haha ja vet inte hur man kollar xD
Antal kontakter? ingen aning
Antal låter? 317

Blogg:
Startad? -
ng
Antal Inlägg? - 452
Läsare i veckan? - ingen aning?
Inriktning? - ?
Andra bloggar? - om ja har andra eller läser andra? har inga andra men läser massa:)

Kommentarer
Postat av: ♪♪Andrea♪♪

hahaha All that!!! e bäst!!!! XD haha han RÖSTEN är min idol!!! XD

2009-03-09 @ 18:41:26
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0