Onsdag

seg uppdatering, seg dag
inte mkt roligt att berätta oim skolan... eller jo på naturkunskapen döpte vi (jag och Elina) dom uppstoppade fåglarna och på idrotten spelade vi pingis! Jag va fett bra....... åkte ut hela tiden men jag va bra iallafall!!!! 8)
Efter de gjorde vi våra maskeradmasker och jag och Anna-Veera sprang ut och runt hela byggnaden för vi är så mogna.., sen gick vi förbi musiken när dom satt och såg fett seriösa ut så ja vart förvirrad!!! :P hahaha
sen iaf målade jag min mask svart och silvermönster runt ögonen och limma på fjädrar som "ögonfransar" typ... blev rätt fint... skulle villja ha massa svarta palljetter eller vare heter på också så hade de vart ännu bättre!
åkte hem, handla bakpulver
åt våfflor 8D
spela dataspel me bror
bloggar
sen sova

Kommentarer
Postat av: bex

miranda jag glömde skriva att laget kom femma av tolv lag! :) och att lisa red på 57 procent i lagklassen! :) i hurk bloggen alltså! :)

2009-03-26 @ 07:00:28
URL: http://beeeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0