Onsdag

Dagen va seg.., ja har ju fortfarande jätteont i halsen och är helt svullen på ena sidan... måste ringa en doktor! Jaja... skolan va seg.., tvingade i mig lite lunch trots att de gjorde ont! Men matvrak som jag är så MÅSTE jag äta!
Sen på vägen hem lyckades jag tappa min mobil när vi hade snöbollskrig!
Kan man vara klumpigare än mig?
Antingen tappa jag den under snöbollskriget, eller då jag och Anna-Veera gjorde snö-änglar! (Japp vi e med i mogna klubben) Hursomhelst så är den iallafall borta och de suger ju ganska hårt...
Menmen... ja överlever väll.
Sen har ja läst lite mer i min bok:D mihi SÅÅ bra :'>
och vet ni? Nu tänker ja läsa mera ;)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

vha?! har du tappat den igen??!! X'''D

2009-03-11 @ 21:32:01
Postat av: DEOOO!!!

haru tappat den igen???!! XD (REPRIS)))

2009-03-11 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0