Sjuk

Hej bloggen.
Igår var ja ganska så jättesjuk med 39graders feber och ont i hela kroppen, speciellt huvudet och ryggen. Utan någon alvedon hemma och helt dödstrött men mådde för dåligt för att kunna sova.
Men mamma gick och köpte alvedon men de verkar inte funka på mig eftersomatt min feber steg efter att jag tagit en tablett. 
Jag blir lätt panikslagen när de gör så ont och ja inte kan sova så ja fick ngn slags sömnskitgrejj som gjorde susen (Y) efter att sovit ett tag kände jag mig mkt bättre trotts att min feber fortfarande va hög...
jaja... är fortfarande sjuk... känner mig lite bättre men är fortfarande sjuk.
ciao

Kommentarer
Postat av: millie

hon låter för desperat haha nej men det finns värre men jag typ lider ^^

2009-03-15 @ 18:24:09
URL: http://missprezident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0