Söndag

I morse vaknade jag kvart över sju, gick upp och gjorde kaffe, sen bytte ja om och borsta tänderna och allt annat nödvändingt tills kaffet var klart. Hällde de i en termos och de räckte också till en kopp som jag svepte innan jag drog mig ner till stallet.
Där väntade en totalförvirring med massa hästbyten. Alla i gruppen hade fått andra hästar och jag hade då fått en som heter Stary Night som jag råkar tycka är riktigt tråkig att rida! Men när vår ridlärare kom fick vi byta tillbaka eftersomatt typ alla var missnöjda. Så jag fick rida Petite iallafall... men de gick åt helvete så blääää!
Vi hade markarbete med fyra travbommer på ena långsidag sen sex bommar där man skulle gå i ett S på mitten och två galoppbommar på motsatt långsida som travbommarna.

Efter ridnignen drack ja kaffe och sen gick typ hela vår grupp till cafeterian och satt där och spelade lite kort och sen började alla hålla på me varandras hår ^^ Rebecca Lakey höll på me mitt och de va typ asskönt!
Iallafall.., efter de runt två typ, gick jag och skötte älskling och sen gick ja hem med Rebecka Persson och nu gör jag itne mkt ^^ haha

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0