Söndags,

Hello:D ska berätta om stalldagen i söndags dåra^^

Kom till stallet typ kvart över 8 på morgonen dåra och träffade Lakey.., tvingade henne att linda Petites ben och sånt. Sen visade det sig att det bara var jag Rebecca och Cicci där så de blev som en privatlektion, jätteskönt faktiskt!

vi tre som va me idag

Men innan vi tog ut hästarna passade jag på att fota mina prinsessor som va ute i padocken.. Barney, Dino och Linnea^^ eller Barney och Dino är ju killar men struntsamma! hihi titta så söta
BarneyLinneaDino
  Barney                      Linnea                          Dino

Jaja.., lektionen gick iaf helt ok, bättre än det brukar göra så jag är rätt nöjd. Efter ridningen så gick vi på promenad me våra hästar när vi ändå hade tid för det :) Sen skulle Rebecca ta bild på Petite åt mig och då tänkte ju ja att hon skulle fota bara hästen och inte mig, men icke... xD haha menmen tyckte bilden blev rätt fin :)

fast mitt ansikte ville inte va me (A)

Lite senare skötte jag Barney och då bad Sabina mig ta ut honom på en liten promenad eftersomatt han inte skulle gå något på hela dagen. Så jag tog ut honom lite och vi klättrade i några backar och sånt där.., jätte mysigt och Rebecka Persson följde med och fotade lite :) Han tyckte de va lite läskigt att gå ut själv men han var lugnare än vad jag hade väntat mig faktiskt.

Barney och jag

Sen så gick vi och kollade på när folk red för Berit :) De va kul... orkar därimot inte lägga ut bilder på de^^
Ja... nu vet ni va som hände igår^^
Ska kolla på TV nu
ciao<3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

den bilden i mitten blev ju faktiskt rätt bra :]

2009-03-09 @ 18:03:33
URL: http://godisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0