Tisdag

Dagen var helt ok!
Började me att pilla lite på maskeradmaskerna, med sandpapper och sånt och de va lagom tråkigt! Sen vare lunch, fiskbullar och ris men ja tog också lite av pastasalladen :) mumma!
Efter lunch vare klassråd, sådär onödigt och tråkigt och sen vare Svenska...
idag spådde vi också om "true love" me kort i skolan och jag fick Robert Pattinsons dubbelgångare ;) hahahhaha
Deo fick Georg xD HAHAHAHHAHA

aja... efter skolan köpte jag och Deo kaffe och bulle på pressbyrån och sen så åkte jag hem ett tag innan jag drog mig till stallet. Jag fick rida Chamör idag och det gick verkligen bra! Han var hur fin som helst och jag var jättenöjd :)
Gick hem med Lakey och åt hemmagjord hamburgare och sen duschade och nu ska ja sussa ;)

bye <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fuck you!!! XD

2009-03-24 @ 22:01:31
Postat av: sophia

sv: jag fattar inte, har han en dubbelgångare :O omg, lägg upp bild!! ^^

2009-03-25 @ 15:15:23
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0