Yesterday, no inlägg :O

nejmen sorry! igår skrev ja inget eftersomatt ja inte kom åt någon dator när jag kom hem på kvällen. Mitt internett tjaffsar fortfarande på min egna dator.
Iallafall.
Igår var ja i skolan hade sådär tråkigt som de blir där ibland (ofta) Efter skolan hade jag en tid hos våran syv och jag gick dit och fick ett papper att skriva ner lite datum, namn, nummer och såntdär skit. Sen är det bara för mig att sluta skolan.
Känns faktiskt riktigt sorgligt men också otrligt skönt att pressen från skolan ska släppa för ett tag. Men jag tror inte ja kommer börja om tvåan i samma skola igen sen. Men vi får se ;)

Charlotte och SabinaAja... efter det åkte jag till stallet och fick rida den nyaste ponnyn som inte är så ny längre, Charlotte, men iaf och de gick ju inge bra... lite surt, menmen! Va på bra humör och orkade inte haka upp mig på det som jag annars brukar göra.
Efter ridningen var de på me parfym, vanliga kläder och dra med Ellen till tuben för att åka till kista och försöka shoppa... de gick ju bra? fan va dåligt ^^ hihi men vi hade kul iallafall...

på kvällen när ja kom hem tog jag direkt boken Så länge vi båda andas och nu är den slut! :O Blev lite förvånad när den tog slut faktiskt... hade ju börjat kännas som en evighetsbok! hihi
Den var iallafall jättebra! :D

ja, de va gårdagen ;D

Kommentarer
Postat av: sophia

åh, tror inte du att jag kan å låna den från dig? :) <33

2009-03-19 @ 18:04:28
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0