Dygna

Shuliullululululllluluuuuuuu
Ja jag har tråkigt!
Men iaf, inatt ska jag dygna så jag inte försover mig^^ Ska vara i stallet klockan halv åtta så om 6timmar ska jag gå hemifrån.
Så nu för att ladda inför kvällen ska jag brygga kaffe, ta något att äta, ta fram massa filmer som jag kan glo på och sen parkera i soffan för att vara vaken hela natten :D De kan jag klara eftersomatt jag har sovit middag idag!
Så jag funderar på att kolla igenom alla Harry Potter filmer eftersomatt det var ett tag sen :D men vi får se! Jag har ju svampbobfilmen här också och den är rätt lockande 8D

Men vi hörs någon gång under morgonen innan jag drar iväg till stallet.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0