Gooodmorgon

Godmorgon alla fans! hehe
Igår skrev jag inget för att jag inte var hemma på hela dagen. Efter skolan åkte jag direkt till stallet för att kolla på Ellens hoppning och sen var jag kvar där och höll Rebecca sällskap medan hon stängde cafeterian.
Vi kollade på hoppning efter att hon hade stängt och fick sen skjuts hem av Helene.

Så när jag var hemma var klockan halv elva och jag behövde duscha. Så inget skrivande igår.

Och btw igår köpte jag massa nya tröjor :D
tjejmodellkillmodell
först deån H&M, Tokio Hotels tröja som dom designat :) köpte både tjej- och killmodell :)


sen bara två tröjor från ginatricot....

ja...
ska dricka mitt kaffe och göra mig iordning nu :D
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0