Lördag

Usch!
Dagen var jobbig! Började med att jag, efter noll timmars sömn inatt gick till stallet i de lilla duggregnet och placerade mig utanför uteridbanan för att hålla koll på vilka som fick gå in i ridhuset i vilken ordning.
Det gick jättebra men de var ju för jävla äckligt pissväder.
Jag satt som ringmaster som det kallas från halv 8 på morgonen till lite innan 1 på dagen. Det var otroligt segt och kallt och blött men jag överlevde iallafall.

Vid ett någon gång åt jag lunch som var någon gryta (vegitarisk för mig) med ris och sallad. Lite efter det så vart det fika, kaffe, bullar och typ någe chokladgrejjs. Mumma

Jag höll Ellen lite sällskap när hon borstade på Vitsippa och vi tittade lite på tävlingarna också.
Nu har jag då inte sovit sen någon gång igårkväll och borde egetnligen sova nu... men först måste jag kolla kalrt på de två sista OC avsnitten hahaha
Hare bra

byyye

Kommentarer
Postat av: sophia

vet du? jag trodde att jag slarvat bort din nykel idag, vet du hur rädd jag va eller? :O





men jag hitta den! :D

2009-05-23 @ 19:58:10
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0