uppdatering

så nu...
Lördags.
Vaknade tidigt och gick ner till stallet för att kolla på hoppningen. Dom hoppade bana och jag fotade alla. De mindre ponnysarna hoppade banan två gånger och skulle försöka pricka sin tid.
De större ponnysarna hoppade grundomgång och omhoppning.
Madde och Barney
Madde hoppar världens bästa Barney och dom är jätteduktiga:)


Amanda hoppar min prinsessa, Linnea :D

De är verkligen superduktiga :D

Sen så åkte jag på ngn fest i söndags men jag har inge bilder från de^^
Var hemma någon gång vid tjugo i tre.

I morse gick jag upp halv åtta typ? Drog mig ner till stallet och fixade Dino. Ellen lindade åt mig :D
Sen red vi ut en sväng innan lektionen.
Dino var hyffsat jobbig idag men blev otroligt fin i slutet.

jag fixar med Dino på stallplan

min ädla springare, höhö


senare på dagen var det KM i dressyr, jag var inte med! Men jag kollade och dog av värmeslag! Nästan! Gick runt i mina shorts som e typ en cm långa och Lakeys linne uppvikt och skit! Asvarmt vare.
Rebecca Lakey fick rida Betty i km :)


sen åt vi glass


haha, ja dehär blev ett ganska... segt inlägg med massa bilder!
Hörs tomorrow
CIAAAOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0