24/9-09

SHUUUULUUULU!!

Dagen började med att jag försov mig... inte till skolan för vi börjar efter lunch, men försov mig från lunchen så fick äta hemma... men det överlevde jag.

Sen så glömde jag väska och all skit när jag skulle till skolan och missade bussen så jag gick i regnet hela väge... sen hade vi redovisning som iof gick hyffsat bra, utom att ja inte visste vad ajg pratade om så jag läste bara rakt av pappret hahahaha.

Jag såg att jag får 1200 typ i lön, de e nice!!!

Nu har ja bara suttit och typ spelat farmville på facebook, ätit glass och lyssnat på musik...

Ska skriva klart min jävla skolgrejjsak också... fyfan

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin dag :)

2009-09-27 @ 08:46:16
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0