2/9-09

Hejsan hoppsan lillebror!
Hejsan hoppsan Karlsson!


höhhöhöhö kände mig tvungen!!

Jag måste påpeka att jag tröttnat galetmin design! Och tröttnat galet på att inte ha photoshop! Sen har ja tröttnat galet på att inte ha någon skola att gå till och tröttnat galetpengarbristen!
Ja så ärä! Får ta och göra något åt det tycker jag!!

Fick nyligen veta att Tokio Hotel kommer till Sverige 8september! Jag dööööör! Men de ska bara göra en intervju men skitsamma!!!!!!

Aja, lycka till tusen säger jag bara!

Bossekatt väckte mig imorse och va hungrig! Han satt på min mage och jamade tills jag inte orkade ignorera honom längre, höhö!
Annars har idag varit riktigt händelselös... trevligt!

Vi får höras när ja har något kul att skriva =) ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0