7/9-09

Första dagen i skolan och jag lever fortfarande!
Det gick faktiskt oerhört bra och de känns faktisk roligt att jag faktiskt fixat de nu!
Började dagen med att möta upp Sabina vid sundbybergsstation och vi knalla sen iväg till skolan, mötte Fanny och där fick jag busskort, matkuponger och en jäääkla massa papper, sen fick ja hälsa på massa lärare??? Sen vart de datakunskap för mig och Fanny som går 1an (sabina går 2an) och de var lagom segt, då kom Amanda också :D wiiiooo
Sen lunch, pasta (Y)
Sen matte som ja egentligen e klar med men va kul att sitta me och försöka lärakänna folk i klassen
Imorogn börjar jag 11.30 men vi ska mötas och käka innan så jajaj vi får se :D

Såhär trött var bossekatt när ja sa hejdå imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0