FAAAAAAAN

Nej, nu får det vara nog!
Skulle gå och hämta mitt leg och om jag bara hade vetat att polisen stänger 30år tidigare på fredagar så hade jag gått dit innan de ens öppnat!!!!

Så va tror ni? Tror ni det var öppet när jag kom dit idag eller? NEJ SJÄLVKLART INTE!
Jävla fucking skit helvete!
Då var lixom hela den här helgen också förstörd!

Funderar skarpt på att gå i ide och inte ens lämna min säng förren måndag då jag faktsikt ska gå till skolan........ och hämta mitt leg!

Ja, gå i ide blir de!
Vi hörs på måndag om ja lyckas hållamig :P

Kommentarer
Postat av: sidy

jobbigt :( dom ska alltid ha så jobbiga tider som möjligt!

jätte fin blogg :D

kolla gärna in min<3

2009-09-04 @ 20:51:09
URL: http://sidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0