Flower Power

Hej alla fans!

Nu har jag varit sådär überdålig på att uppdatera igen! Fy och skäms på mig!
Idag har jag iallafall ansträngt mig och gått iväg för att fixa mig ett leg. Har ju inget leg och tappade mitt pass för någon vecka sedan så jag kommer inte ut på krogen, det ger mig ångest!!!

Efter att ha fixat allt med leg och förlustanmält mitt pass så drog jag mig ner till stallet för ridning. Red på Flower Power idag och det gick faktiskt riktigt bra. Ponnyn var väldigt fin!



Sen segade jag bara i cafeterian, höll My sällskap och "hjälpte" henne... not!

Jag, My och Rebecca pratade lite också om att vi ville på kryssning. Vi skulle ju ha åkt den 17/9 men de hyttarna var så himla dyra så vi funderar på att planera ett nytt datum. Pratade sen med Sabina på msn och hon var också på! Skitbra!!!

Nejmen, nu ska jag gosa lite med Bossekatt och sen dricka en kopp te innan jag kryper ner i sängen!
Pusshej!


Neverstore - Hold on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0